We nemen het graag voor u op!

Service op maat
Wat uw telefoniste precies doet en hoe zij reageert bepaalt u zelf! U geeft zelf aan hoe u wilt dat uw telefoon opgenomen moet worden en hoe wij moeten reageren op verschillende vragen.

PhoneCare denkt met u mee
Uw telefoniste doet meer dan alleen noteren. Wanneer een binnenkomend gesprek om snelle actie vraagt, zal zij niet aarzelen om direct contact met u te zoeken. Desgewenst kan het spoedeisende gesprek direct daarna worden doorverbonden.

PhoneCare houdt het persoonlijk
Bij PhoneCare krijgt u een vaste telefoniste en een vaste plaatsvervangster. Zo leren we u en uw onderneming steeds beter kennen en krijgen uw relaties nooit een vreemde aan de telefoon, wat uw professionaliteit ten goede komt.

Flexibele abonnementen
Afhankelijk van de aard en de intensiteit van het telefoonverkeer, kiest u voor een abonnement waarbij u per dag of per maand afrekent. Bij een maandabonnement heeft u de mogelijkheid om af te rekenen per gesprek of via een ‘vast’ bedrag per maand. Deze keuze kunt u op elk gewenst moment zonder kosten wijzigen. Meer informatie vindt u bij onze tarieven.

Geen speciale apparatuur
Doorschakelen is eenvoudig. Heeft u een enkele aansluiting, dan gebruikt u gewoon sterretje 21. Heeft u meerdere telefoonlijnen, dan kunt u de centrale laten doorschakelen.

Alle vrijheid
PhoneCare geeft u alle vrijheid. Zo kennen we géén entreekosten, opzegtermijnen of langlopende verplichtingen. Alle abonnementen kunt u per maand opzeggen en kleine lettertjes zult u niet vinden.

Meer dan een alternatief
Door uw mobiele telefoon is uw bereikbaarheid sterk verbeterd. Toch kunt of wilt u niet elke oproep beantwoorden. Voicemail kan handig zijn, maar wordt doorgaans niet echt op prijs gesteld, zo blijkt uit onderzoek.

Ervaar de voordelen van uw eigen telefoniste twee weken gratis op proef.


Tarieven | Inschrijven | Contact



  | |